fsvssr.reismee.nl

Time to go!

Vandaag is het dan zo ver. Eindelijk vertrek ik naar Ghana. Alle spullen zijn bij elkaar geraapt en met moeite in 2 tassen gepropt. Nu maar hopen dat de kinderen van Meet Kate er nog leuke dingen mee kunnen doen. Voor iedereen die een bijdrage heeft geleverd, nog heel erg bedankt. Als alles is uitgepakt en de kinderen er mee aan de slag zijn geweest, zal ik wat leuke foto's op de website zetten. Bij mijn volgende bericht zal ik al in Ghana zijn en vast al veel hebben meegemaakt.

Geniet allemaal nog even van die laatste paar vakantieweken. Mijn vakantie gaat nu pas echt beginnen, want van een vakantie moet je genieten. En dat is zeker iets dat ik de komende 4 maanden ga doen.

Groetjes,

Frank

Reacties

Reacties

Pa, Ma en Marco

Succes en zoals je zelf al zei: Geniet er van!

Joke Bijl

HOi Frank,
Een hele mooie reis! Echt super dat je dit doet. Zoals ik al zei, zou ik je volgen, en vandaag dus het eerste berichtje in mijn mailbox van Frank Visser. Dacht even aan de rijdende rechter;-)
Goede reis en hele mooie ervaringen toegewenst.
Joke

Pa, ma en Marco

Het begon al spannend: even was er de vraag of je mee kon met de vlucht Londen-Accra. Deze was overboekt! We hoorden even niets en hadden het volste vertrouwen in dat het gelukt was... En dat bleek!

Judith

Wat gaaf dat we je zo kunnen volgen zeg! En wat was het begin vand e reis al spannend! Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Succes en heeeeel veel plezier verder in Ghana!

Ed

Giga wat je doet, geniet er van! Hoop snel weer iets van je te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!